We have a Situation - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu We have a Situation - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu

We have a Situation

Door: naomi

Blijf op de hoogte en volg naomi

28 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Na een ongelofelijk leuk maar zwaar weekend begon een gewone werkweek weer! Op zich viel het wel mee en was ik gelukkig niet zo heel moe. Het begin van de ochtend best rustig aan gedaan en zijn op tijd naar de bieb gegaan. Waar Matthew de tafel interessanter vond dan de boeken en ik Sarah met een jongen liet spelen. Zal het maar niet tegen der vader zeggen, haha!

Heel veel tijd op mijn laptopje doorgebracht vandaag opzoek naar een goedkoop en goed hostel in Washington DC. Gelukkig duurde het niet lang voordat we een leuke plek hadden gevonden dit is een kamer bij een ouder echtpaar net buiten het centrum. Het is erg goedkoop en de recensies waren erg goed en vanuit hun huis is het maar 30 minuutjes met de metro dus zeker niet verkeerd. In vergelijking met alle andere plaatsen stond hier een telefoonnummer bij wat je na 5 uur kon bellen, heel fijn! Weet je gelijk of er plek is en gelukkig was dat er ook na school meteen geboekt dus! Omdat ik vorige week donderdag mijn Spaanse les had gemist moest ik vandaag even vragen wat ik had gemist en wat ik moest in moest halen.. Vandaag kregen we ook een overzicht met onze punten tot nu toe en hoe we er voor stonden ik sta een B+ dus niet verkeerd al zeg ik het zelf donderdag hebben we weer een speaking test dus ben benieuwd hoe dat gaat!

Verveling verveling verveling! Soms zijn de dagen overdag best wel saai! Gelukkig was christelle online en verveelde die zich ook dus toen ik voor de grap vroeg of ze zin had om langs te komen vond ze dat eigenlijk wel een goed idee omdat ze tegen 11 uur zou komen moest ik mezelf en de kids klaar maken om naar buiten te gaan want zodra ze hier zou zijn zouden we naar Dunkin donuts gaan. Eenmaal terug was het voor Matthew al tijd om te gaan slapen en niet veel later ook voor Sarah wat ons dus de tijd gaf om lekker tv te kijken, eten en online halloween costumes op te zoeken. Die avond begon ik me niet lekker te voelen heel mijn rug begon zeer te doen en even later ook mijn borst ademhalen deed erg veel pijn dus dacht dat het met wat slaap wel over zou gaan.

Gelukkig heb ik ondanks de pijn toch goed kunnen slapen alleen was het helaas niet over toen ik wakker werd gelukkig was Renee vandaag vrij omdat ze smiddags naar de dokter moest met Sarah. Die ochtend heb ik het rustig aan kunnen doen ik had of alleen Sarah of Matthew en toen Renee met Sarah naar de dokter ging en Matthew ging slapen had ik even de tijd om ook een nap te doen. Ik heb vanavond dan wel een toets maar ik voelde me echt niet goed om te leren dat doen we even snel in de klas dan maar. Na een uur op mama te hebben gewacht met skypen
(Jaja stuur ik geef me 10 minuutjes kom ik zo online zit ik daar maar te wachten is ze frietjes halen.. thnx mom! Kom je voor mij ook even brengen dan?)
na even geskyped te hebben ben ik lekker even gaan slapen. Helaas had ik toen ik wakker werd weer meer pijn daarvoor en de pijn kwam ook echt van binnen uit mijn lichaam dus dacht als het morgen echt nog zo is ga ik maar naar de dokter want dat kan niet goed zijn! Ik hoop dat ik me wel beter voel aangezien ik voor de laatste keer wat leuks ga doen met Daphne volgende week gaat ze weer terug naar huis en ze moest natuurlijk wel een keertje naar de beroemde Seaside Heights uit MTV’s Jersey Shore gaan.
Ondanks dat ik me verschrikkelijk voelde had ik geen andere keus dan naar school te gaan als ik me nu ziek zou melden zou ik uitgeschreven worden voor het vak en zou al mijn werk en geld voor niks zijn geweest dus ik zelfs wat eerder naar school toe zodat ik nog even snel wat kon leren voor de toets. Eenmaal op school aangekomen merkte ik dat de pijn vrijwel was verdwenen en dat ik weer het gevoel had normaal te kunnen ademen wat een bevrijding! Ook was ik als een van de eerste op school en kon dus het lijstje maken met wanneer je wilde voor de mondelinge toets. Ik had ons als derde gedaan hadden we mooi de tijd om het nog voor te bereiden en mochten eerder naar huis. Volgens de juf hadden we het super gedaan dus ben weer benieuwd. Ook moest ik vandaag even uitzoeken vanaf welke datum je niet meer uitgeschreven kan worden voor de les als je er meer dan twee gemist hebt. Gelukkig blijkt dat voor mijn trip naar Washington DC te zijn, dus kan mijn les dan missen en het beste van alles ik voelde me weer goed! Mijn spieren voelde nog wel een beetje beurs maar de pijn was weg! Op naar Seaside Heights.

Omdat Renee wist dat ik vandaag met Daphne wat leuks wilde gaan doen stelde ze voor dat ik de kinderen om 3 uur op haar werk afzetten zodat wij al eerder naar de jersey shore outlet konden gaan. Daar hebben we, nja eigenlijk vooral Daphne aardig geshopt en hebben daarna onze weg vervolgd naar Seaside heights. Daar aangekomen vonden we het er wel erg verlaten en gesloten uit zien dus besloot ik toen ik een politie auto zag rijden op het parkeerterrein even te vragen of we wel goed zaten. Dus ik de achtervolging ingezet en knipperen met mijn lampen om te laten blijken dat ik ‘hulp’ nodig had. Door Daphne haar reactie schrok ik en reed ik de stoep op en was de politie alweer onderweg naar mij. Daphne dacht dat ik zou moeten blazen en dat die agent dacht dat ik bezopen zou zijn ofzo maar onze Rookie begreep me en vroeg wat ik wilde weten.
Dus ik uitleggen dat we opzoek waren naar de plek van MTV’s Jersey Shore dus hij zei heel droog dat we goed zaten maar dat het winter is. Tjaah dat was een goeie, hadden wij nog helemaal niet bij stil gestaan!! we hadden dus even onze eigen situation sta je daar dan na een uur gereden te hebben in een halve spookstad. We besloten toch maar een rondje te lopen en ergens wat te eten en er moesten natuurlijk nog wat foto’s gemaakt worden onder andere van de discotheek Karma waar Snooki en de rest vaak te vinden zijn. Op onze weg terug naar huis hadden we een eigen feestje in de auto, erg gezellig muziek keihard aan zodat we onze eigen stemmen niet horen natuurlijk. Onderweg nog een vrouw in bh naast haar auto zien staan dus volop lol!
Om half 1 heb ik samen met het neefje van Renee, Daphne afgezet op het station. Best wel weer een Sad Moment zo waren we weer reunited en nu gaan we ieder weer ons eigen weg. Maar veel tijd om te treuren was er niet want ik zou met Nathan naar six flags gaan. Goh wat een drukte zeg! hebben voor de eerste achtbaan 2 uur in de rij gestaan en voor de laatste bijna 3 uur en dan hebben we het nog niet eens over de rij voor het eten die 45 minuten was. Al met al geen slim idee om te gaan zo vlak voor Halloween. Aangezien het best koud was, was ik aan het einde van de avond toch erg blij dat ik de verwarming aan kon zetten. Maar Nathan heeft een geweldige dag gehad en daar ging het om!

De volgende dag lekker uitgeslapen niet te laat want Renee’s ouders hadden ons uitgenodigd voor een late brunch in een American diner. Wat dus uiteindelijk voor mij een lunch is geworden lekker friet met een goede hamburger, heerlijk! De rest van de dag lekker rustig aan gedaan aan het einde nog even voor nieuwe schoenen gekeken maar heb niks kunnen vinden, normaal gebeurd me dat nou nooit! Haha :P die middag is Renee naar een vriendin geweest met de kinderen en hebben ze een kleine fotoshoot gehad. de foto's zijn echt supermooi geworden dus hier een paar foto's van het resultaat.

Next weekend is het Halloween weekend dus… Trick or Treat!








Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

naomi

“The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 49205

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 01 Oktober 2014

ROAD TRIP USA

08 Augustus 2011 - 31 Juli 2012

American Dreaming

Landen bezocht: