Afrojack & A Happy Newyear - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu Afrojack & A Happy Newyear - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu

Afrojack & A Happy Newyear

Door: naomi

Blijf op de hoogte en volg naomi

11 Januari 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Omdat iedereen hier thuis vrij was, was ik maandag ook vrij wat voor mij dus uitslapen in hield en lekker relaxen! Even wat foto’s laten afdrukken zodat ik weer lekker met mijn scrapbook verder kon. Toen ik tegen 4 uur ulya belde vroeg ze wat ik aan het doen was en toen ik zei niets zij ze oke kom ik eraan! Haha! Een uur later was ze er en besloten we eerst wat te gaan eten bij een diner, my favorit food! Uiteindelijk besloten we daarna nog even te gaan shoppen wat voor mij weer nieuwe schoenen inhield!! Dit gaat echt een ramp worden om alles mee naar huis te krijgen vooral omdat ik morgen weer ga shoppen.

Dat shoppen werd pas laat in de middag dus in de ochtend lekker rustig aan gedaan en vooral weer met mijn scrapbook bezig geweest die nu toch aardig dik begint te worden, van de week toch maar even kijken voor een nieuw dikker boek. Om drie uur had ik met Christelle bij de Freehold mall afgesproken wat ongeveer 45 minuutjes hier vandaan is. Natuurlijk even lekker geshopt en vooral bij victoria secrets Mijn nieuwe Favoriete shop en verslaving haha. Maar goed dat ze deze niet in Nederland hebben!

Woensdag moest ik weer werken om 7 uur beginnen om vervolgens de kinderen over te nemen van Renee zodat zij weer naar bed kon ‘there all yours’ werd er nog even gezegd. Rond 10 uur kwam ze naar beneden om vervolgens ook weer gelijk weg te gaan, niet iets wat Matthew erg leuk vond aangezien ze hem die ochtend beneden dropte weer naar boven ging en nu alleen even snel doei kwam zeggen. Tegen 2 uur moest matthew klaar staan omdat ze met hem naar de dokter zou moeten dus had ik die middag alleen Sarah en gelukkig maar want ze heeft bijna heel de middag geslapen dus had ik toch nog even wat vrij.

Ook vandaag moest ik werken want Renee wilde toch nog een dagje gaan werken ondanks dat ze vakantie heeft. Dus kinderen weer beneden gedropt en weer naar boven. Rond 9 uur kwam Denise een vriendin en collega van haar, haar ophalen om te gaan ‘werken’. Toen ze tegen drie uur die middag weer thuis kwam had ze allemaal tassen bij en had ze een pedicure gehad en ging ze gelijk weer door naar boven omdat ze daar nog wat dingetjes moest doen en opruimen, maar toen ik boven kwam om de kinderen uit bed te halen was het doodstil in haar kamer en de lichten in haar kamer waren uit. Ik was best wel een beetje pist, zeggen dat je gaat werken en boven gaat opruimen maar ondertussen gewoon andere dingen gaat doen.. wees gewoon eerlijk slaat toch nergens op om daarover te gaan liegen als ik moet werken moet ik werken moet je geen smoesjes gaan verzinnen om het voor jezelf eerlijker te maken dat je leuke dingen gaat doen of gaat slapen in plaats van de extra tijd die je hebt met je kinderen door brengt.

Om 4 uur kwam Renee naar beneden en dat is maar goed ook want wilde ook echt om 4 uur klaar zijn en mijn bedje in om 8 uur zou ik worden opgehaald om te gaan stappen, dus wilde van te voren nog wel eventjes slapen. Om 6 uur mijn bedje weer uit douche aankleden en eten en wachten op de meiden. Na een lange rit om moeten rijden en verkeerd rijden kwamen we eindelijk bij vrienden van Ulya aan waar we mee naar de club gingen. Daar aangekomen stond er een superlange rij die achteraf alleen voor onder 21 jaar bleek te zijn. Omdat ik als enige nog geen 21 ben besloten ze toch in de rij te gaan staan voor over 21 waarbij we dus veel sneller aan de buurt waren. Toen die man vroeg hoe oud ik was moest ik van die vriend van Ulya liegen maar omdat hij erg streng was besloot ik gewoon eerlijk te zijn en te zeggen dat we toch in deze rij waren gaan staan omdat ik bij hun op het ticket sta. Uiteindelijk mocht ik dan toch door kreeg alleen wel 2 dikke kruizen op mijn hand en bandje om en ik moest mijn rijbewijs inleveren die ik alleen terug kreeg als ik niet gedronken zou hebben.

Eenmaal binnen was ik het al snel weer beu het was veels maar dan ook veels te druk!! Je kon niet bewegen niet lopen en jongens die twee keer zo breed waren als mij stonden te beuken en te doen als kleine kinderen en dat allemaal om Afrojack te zien. Kom op mensen hij staat hier nog heel de avond doe ff lekker normaal ik denk toch echt dat dan die Hollandse nuchterheid weer even naar boven komt. Na een paar foto’s te hebben gemaakt zijn we op zoek gegaan naar de anderen en hebben daar een beetje naar de muziek geluisterd en staan wachten tot we weer gingen. Echt super leuk om Afrojack een keertje gezien en gehoord te hebben maar dit in een club echt nooooit meer!

Vrijdag eerst lekker uitgeslapen want was vrij vandaag en ben die middag even bij Ulya lang gegaan even lekker bijgeklets over gisteren. Om half 4 moesten hun naar het vliegveld om iemand op te halen en omdat ik langs de mall kom op mijn weg naar huis ben ik nog even langs Micheals gegaan om te kijken voor een nieuw boek voor mijn scrapbook en met nieuw bedoel ik vooral groter. Ook nog eventjes langs victoria’s secret geweest sorry kon het weer niet laten haha.

Eenmaal thuis heb ik me weer even teruggetrokken in mijn kamertje en heb gewacht tot half 7 ik zou die avond thuis blijven zodat ze geen oppas nodig zouden hebben dus zou michaela langs komen om te kijken voor een weekendje snowboarden. Eerst even pizza besteld en vervolgens met de laptopjes op zoek naar leuke en goedkope hoteltjes het duurde gelukkig niet lang voor we iets gevonden hadden. 13 januari gaan we naar pennsylvania toe om vervolgens 2 daagjes lekker te snowboarden. Als dat maar goed gaat haha! Net voor ik naar bed ging kreeg ik ineens te horen dat onze plannen voor nieuw jaar niet door konden gaan. Iemand had heel de club afgehuurd dus moesten we op het laatste moment nog even iets anders verzinnen en dat is makkelijker dan gedaan aangezien voor de meeste clubs alleen de entree al meer dan 100 dollar is en dan moet je drinken nog erbij doen. Helaas hadden we voor ik naar bed ging nog niets gevonden dus hopelijk dat we morgenochtend toch nog iets kunnen vinden.

Na heel de ochtend hebben overlegt en verschillende plannen te hebben gehad waren we er dan eindelijk uit! Om half 7/7uur zouden we allemaal bij Grand central station zijn om vervolgens naar Central parc te gaan. We zijn eerst nog even richting Time Square gelopen maar dat stond echt blokken er vandaan al afgesloten dus zijn weer door gelopen naar Central parc. Tot mijn verbazing was het echt super rustig, niet koud en hing er een geweldige sfeer en goede muziek. Ik en Gemma hebben heel de avond staan dansen. Kwam nog een paar Nederlanders tegen waar ik mee heb staan praten. De tijd ging ineens heel erg snel want voor ik het wist stonden we af te tellen en was het al weer 2012! Echt wat een geweldige avond en vervolgens nog het vuurwerk wat echt super mooi was! Kon die mega grote glimlach niet meer van mijn gezicht af krijgen. Ik hou van deze Stad!!

Na het vuurwerk zijn we richting de straten gelopen om proberen een taxi te krijgen en je raad het al probeer het maar niet eens in deze stad met oud en nieuw want het lukt je niet! Uiteindelijk hadden we het geluk dat we precies bij een busstop stonden en onze bus 1 blok van de plek waar wij moesten zijn stopte. Dus zijn met de bus richting de club gegaan wat een geluk weer! Tegen half 2 waren we daar en konden de club binnen helaas viel de muziek erg tegen en kon ik stiekem niet wachten tot het weer tijd was om te gaan en besloot dus de eerste trein naar huis te pakken gelukkig ging iedereen mee en pakte we de metro die stopte bij mijn station en het station waar Gemma en de andere naartoe moesten. In de metro voor mijn stop besefte ik en Gemma ineens weer dat dit de laatste keer was dat we elkaar zagen. Was toch wel even een moeilijk moment hoor en moest moeite doen geen traantje te laten en om goed afscheid te nemen lukte ook niet echt want de metro stond bom bom vol! Bij mijn stop ging ik eruit en besloot niet lang te treuren maar de weg richting mijn parron te pakken en natuurlijk nog even iets te eten want het duurde nog wel even voor ik thuis zou zijn en had honger!!

Toen ik aan het wachten was kwam ik in gesprek met een meisje uit Princeton Junction niet ver bij mij vandaan ze was met een paar vrienden en was echt super aardig en vroeg toen het tijd was om naar de trein te gaan of ik met hun mee wilde. Eenmaal in de trein waren er nog maar weinig plekjes over gelukkig had ik er toch eentje bemachtig en het duurde niet lang voor we uiteindelijk allemaal lagen te slapen en net bij Princeton Junction wakker werden en hun er snel uit moesten. De volgende stop moest ik er uit en eerst nog naar de auto in de parkeergarage lopen brr wat was dat koud zeg en de auto natuurlijk ook. Dit was de eerste keer dat ik de auto mee had genomen omdat ik normaal altijd opgehaald wordt maar vond het toch wat fijner nu zelf te rijden al was ik wel erg blij dat het maar 5 minuutjes was omdat ik ontzettend moe was. Eenmaal thuis ben ik dan ook gelijk mijn bedje in gedoken om er pas heel laat weer uit te komen! Ideale nieuwjaarsdag als je het mij vraagt!

2011 is officieel voorbij! Ik heb onzettend veel leuke en onverwachte dingen gedaan als je afgelopen januari tegen mij zou zeggen dat ik met oud en nieuw al weer bijna 5 maanden in Amerika zou zitten zou ik je voor gek hebben verklaard. In 2011 heb ik ook mijn havo diploma dan eindelijk gehaald en ben ik dit jaar voor Spaans op een American college geslaagd. ben verandert en heb ontzettend veel dingen geleerd en ook veel nieuwe mensen leren kennen. Dit was een jaar van ontdekking, afscheid nemen van oude vrienden maar heb er ook heel erg veel nieuw bij gekregen over de hele wereld. 2011 was een super jaar en ik hoop dat 2012 nog beter mag worden en ik nog meer geweldige dingen mag gaan meemaken

Voor iedereen thuis in Nederland ik wens jullie het allerbeste toe! Nog een gelukkig en gezond Nieuwjaar! Hoop dat al jullie dromen mogen uitkomen en ik zie jullie allemaal in 2012 weer!

Liefsss!

  • 19 Januari 2012 - 20:22

    Priscilla Konings:

    hee meid!
    leuk om te lezen dat het je allemaal bevalt!
    Alweer bijna een half jaar weg vn ons koude kikkerlandje! fff dat doet wat met je ofnie?
    zou het niet durven hoor haha
    ik blijf je volgen!!!
    geniet ervan!!
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

naomi

“The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 49227

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 01 Oktober 2014

ROAD TRIP USA

08 Augustus 2011 - 31 Juli 2012

American Dreaming

Landen bezocht: