My first American Christmas - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu My first American Christmas - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu

My first American Christmas

Door: naomi

Blijf op de hoogte en volg naomi

03 Januari 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Maandag was het weer werken ik was nog steeds erg moe van de gebroken nachten maar besloot toch met de kinderen naar de bieb te gaan aangezien de dag dan altijd veel sneller gaat. De dagen hier worden wel steeds saaier en leef echt voor de weekenden dus over de doordeweekse dagen heb ik niet heel erg veel te vertellen meer want alle dagen beginnen er hetzelfde uit te zien. Vandaag nog wel even een mailtje gestuurd naar mijn juffrouw of ik geslaagd was voor mijn Spaans nog geen reactie terug gehad dus hopelijk morgen.

Ja hoor vanochtend opende ik mijn mail en had een berichtje terug gekregen van mijn juffrouw ik ben toch geslaagd voor Spaans en niet eens met een D maar met een C toch stiekem wel een beetje blij, aangezien ik het niet verwacht had. Ik ben die avond gelijk naar school gegaan om het officieel op papier te hebben helaas was ik hier een beetje te vroeg mee maar kon wel een formulier invullen zodat het nu naar me wordt toegestuurd via de post en ik niet meer naar school hoef dit was dus echt de laatste keer dat ik voet zet op een Amerikaans college.

Donderdag zou ik eigenlijk naar Renee’s ouders gaan om te helpen met het afmaken van mijn kerstcadeautje voor Pete en Renee maar omdat Matthew die ochtend had overgegeven is Renee’s vader toch maar naar mij gekomen. Ik heb een canvas besteld maar als je de kant en klare op frame wilt bestellen zijn die hier super duur dus heb alleen het doek besteld en Harry zou me helpen het op een frame te spannen. Toen hij kwam was het frame al kant en klaar en hoefden we het er alleen nog maar op de spannen en vast te nieten dus dat was ook zo weer gedaan nu ben ik echt helemaal klaar voor de kerst.

Helaas begint mijn blackberry het te begeven dus heb een nieuwe telefoon nodig voor in Nederland ik heb mijn abonnement opgezegd en wil liever geen nieuwe. Dus begon mijn zoektocht naar een Iphone die ik ook in Nederland kan gebruiken omdat ik het model van de 3de generatie mooier vind en ik niet de nieuwste nodig heb ben ik voor de 3GS gegaan die ik die avond al in bezit had. Helaas wist ik niet dat doordat mijn telefoon unlocked en gejailbreakt is ik geen nieuwe software kan downloaden en was die dus binnen een uur al onbruikbaar. De telefoon bleef in herstelmodus staan maar herstellen lukt niet meer na heel wat gezoek op internet heb ik uiteindelijk zelf maar een advertentie geplaatst op internet met HELP ME! De volgende ochtend had ik al iemand die mijn telefoon weer aan de praat kon krijgen in dezelfde plaats als waar ik woon dat is erg fijn hoef ik niet zo ver te rijden ik moest alleen wel naar zijn werk komen wat een nagelsalon bleek te zijn toch best raar hoor om daar naar binnen te gaan en je iphone te laten maken. na een tijdje kwam hij naar me toe met de vraag of ik echt zeker wist dat het een 3GS was dus ik vertelde ja dat zei die man waarvan ik hem kocht helaas voor mij blijkt het toch een 3G te zijn en ben ik dus flink in de maling genomen, omdat die jongen normaal alleen de 3GS maakt duurde het 3,5 uur langer om mijn telefoon te maken maar gelukkig deed na ongeveer 4 uur wachten mijn telefoon het weer!

De volgende dag was het kerst ondanks dat ik vrij was zou ik niet uitslapen maar kerst met de familie vieren. Uiteindelijk heb ik toch een beetje kunnen uitslapen want werd pas tegen half 9 wakker en de kinderen lagen nog in bed erg lekker dus. Uiteindelijk was het eerst cadeautjes uitpakken. Matthew wist gewoon niet meer wat hij moest doen uitpakken, spelen of uitpakken haha. Niet alleen zijn de kinderen maar ook ik ben verwend. Een kalender voor 2012 van Twilight, nieuwe sokken, lekkere warmen nieuwe sokken, nieuwe sjaal, nieuwe pyjama en spulletjes voor mijn scrapbook tegen het einde van de middag kwamen ook Renee’s ouders en hebben we weer kalkoen en andere Thanksgiving maaltijden op. Omdat we al super vroeg aten lag ik dus ook al best vroeg op bed ik had namelijk tegen 7 uur al het idee dat het 11 uur was. En was mijn kerst 2011 weer voorbij, hier kennen ze namelijk geen tweede kerstdag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

naomi

“The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 49245

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 01 Oktober 2014

ROAD TRIP USA

08 Augustus 2011 - 31 Juli 2012

American Dreaming

Landen bezocht: