Een mexicaans tintje! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu Een mexicaans tintje! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu

Een mexicaans tintje!

Door: naomi

Blijf op de hoogte en volg naomi

27 Januari 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ondanks dat het vandaag een feestdag was en Renee vrij was moest ik zoals gewoonlijk weer werken zodat ze uit kon slapen. Net voor ik weg ging richting de bieb kwam ze naar beneden om gelijk door te gaan naar haar werk omdat ze wat dingen zou moeten doen daar. Bij de bieb was ik iets te vroeg dus wat het nog even wachten op Madlen, ik had daar met haar en haar kindjes afgesproken om toch even lekker het huis uit te gaan. Toen ik na 2 uur weer thuis was, stond tot mijn verbazing Renee’s auto er al en eenmaal binnen bleek dat ze zoals gewoonlijk weer op bed lag. Iets na half 3 kwam Pete thuis en na een ‘hallo’ was ook hij nergens meer te bekennen en was dus ook naar boven gegaan… oke allemaal prima maar ik ben om 4 uur klaar? Uiteindelijk kwam pete iets na 4 naar beneden vertelde dat Renee ziek was en of het goed was dat hij Sarah mee nam om boodschappen te doen en dat ik thuis bleef voor het geval dat Matthew wakker werd. Dus zei dat het goed was zolang het maar niet te lang duurde omdat ik weg wilde. Rond 5 uur waren ze weer thuis en niet veel later stond ik met mijn tas klaar om weg te gaan toen Renee ineens naar beneden kwam dat ze naar het ziekenhuis moest. Dus ik stond tussen hun in op het punt om weg te gaan. Uiteindelijk ben ik thuis gebleven zodat hun weg konden, die avond kwamen ze pas weer om 12 uur s’ nachts thuis maar heb niet een keer het woordje dankjewel gehoord voor het feit dat ik mijn vrije avond voor hun heb opgeofferd ik krijg er niks extra’s voor en zelfs dankjewel is al te veel gevraagd..

De volgende dag was Renee nog steeds ziek thuis en omdat ik geen zin had om de hele tijd thuis te zitten en naar de winkel moest waar ik eigenlijk gisteren al naartoe wilde besloot ik de kindjes maar mee te nemen. na ongeveer iets meer dan een uurtje waren we weer terug en kwam ik weer met een extra paar schoenen terug. Die avond heb ik Madlen opgehaald om even lekker in de Mall hier rond te lopen, wat te eten en vooral bij te kletsen over alles wat er allemaal in onze families gebeurd. Ook heb ik die avond een afspraak gemaakt bij de kapper voor donderdag. Ging eigenlijk alleen voor wat informatie over prijzen van het verven en kwam toch weer met een afspraak naar buiten haha.

Donderdagochtend kwam Ulya even langs voor een uurtje, erg gezellig! Ze had ook haar camera mee genomen dus hebben gelijk wat leuke foto’s gemaakt met de kinderen erg leuk! Ook natuurlijk nog een hele discussie en foto’s gekeken voor wat ik nou met mijn haar moet doen want daar ben ik toch nog steeds niet helemaal uit..
Ondanks de twijfel ben ik toch naar de afspraak met de kapper gegaan. Ik ga lekker niet verklappen wat het is geworden haha! Het is in ieder geval geen grote verandering maar wel erg leuk!

Vrijdag werd ik door Madlen en Michaela mee gevraagd naar de film en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen! Om 8 uur waren de meiden bij mij en zouden we gaan kijken naar welke film we wilden.. nadat we hadden besloten dat we naar de film incredibly loud and extremely close zouden gaan wat, een ‘drama’ was over de aanslagen van 9/11, hadden we nog iets meer dan een uur de tijd hadden voor de film zou beginnen en hebben we eerst bij een bar/restaurant een drankje (lees: een heerlijke Cosmo) gedaan om vervolgens naar de film te gaan. Omdat ik een tijdje geleden een pas had gekocht van die bios krijg ik bij elke 100 dollar die je uitgeeft 10 dollar cadeau en omdat iedereen mijn pas gebruikt zit ik nu al op de 100 dollar dus binnenkort weer snel naar de film er komen begin februari een paar leuke uit dus dat komt weer goed uit! Haha.

De volgende ochtend zou Ulya mij wakker bellen als ze me zou komen ophalen om naar de Mall te gaan. Maar zoals de weersvoorspellingen al voorspelden had het die nacht aardig wat gesneeuwd wat dus voor Ulya inhoudt dat ze de auto niet mocht gebruiken. Die ochtend kreeg ik dus ook een smsje met No car waarna ik mijn telefoon lekker weer op stil heb gezet en verder ben gaan slapen. Eenmaal weer wakker bleek dat het Mexicaans etentje met de meiden die avond ondanks de sneeuw toch door zou gaan en dat Ulya en Kay toch de auto mochten gebruiken. Rond half 6 kwam Kay me ophalen omdat Ulya niet mee zou komen. Na eerst nog even Malin en Cathrin opgehaald te hebben konden we naar Emmaa toe waar al wat hapjes en de margaritas op ons stonden te wachten. Na ongelofelijk lekker eten en vooral veel eten kwam ze nog met een heerlijk toetje. Muffins van brownie en chocolade chip koekjes met als kers op de slagroom chocolade chip ijs!! Heerlijk!!

Na het eten zijn we naar de gigantische kelder gegaan waar nog een hele woonkamer stond en een onwijs grote speelruimte voor de kinderen en voor ons stond er een biljarttafel, dartbord en een pokertafel die voor ons dienst deed als tafel voor onze margaritas. Na wat te hebben gebiljart, gedanst en gek te hebben gedaan wilde een paar van de meiden naar een bar of een stukje gaan lopen. Uiteindelijk zijn we weer in de auto gestapt en naar een stadje in de buurt gereden. Nadat we de auto geparkeerd hadden liepen een paar van de meiden gelijk door een club binnen, omdat we eigenlijk naar een bar zouden gaan waar we wat konden drinken en kletsen had ik totaal geen zin om bij de club naar binnen te gaan en was dus stiekem ook heel blij toen Cathrin en ik niet naar binnen mochten. Helaas liet een andere man ons nadat hij onze ID kaarten nog eens had gezien toch naar binnen, maar moest Cathrin omdat ze had toegegeven dat ze underage was ver bij de bar vandaan blijven en werkte mijn excuus dat ik mijn echte pasport niet mee kan nemen omdat ik het risico niet kan nemen door mijn visa alweer.

Eenmaal binnen had ik er al heel snel spijt van de muziek was slecht, heel slecht om de 3 minuten liet meneer even het brandalarm af gaan omdat hij waarschijnlijk dacht dat het erg hip was maar wat eigenlijk doodirritant was. Tegen half 2 was de club al bijna helemaal leeg gelopen en was dus ook erg blij toen wij ook weer naar huis gingen. Al was ik wel de laatste die werd afgezet, het was dus ondertussen al weer 3 uur en ben lekker mijn bedje gedoken om de volgende dag pas weer om half 4 wakker te worden! Heerlijk!! Wat zijn die oordopjes toch een uitvinding want die heb je toch wel nodig met dat gegil van de kids in de ochtend. Niet veel later ging ik douche en net toen ik de douche uit wilde lopen en naar mijn kamer wilde gaan met de handdoek om me heen stond er ineens een man die ik niet kende voor de badkamerdeur uhmm, had wel fijn geweest als ik wist dat ze visite zouden krijgen had ik wat eerder gedoucht… ben dus maar snel naar mijn kamer gegaan. Omdat ik aardig wat roemoer in de kamer hoorde ben ik toen ik klaar was even gaan kijken en bleek dat het huis aardig vol visite was na me even voorgesteld te hebben heb ik wat te eten gepakt en ben weer terug naar mijn kamer gegaan om weer lekker aan mijn scrapbook te werken want moet daar toch nog een hele hoop voor doen.

Die avond hadden we een typisch Engels diner lekker, maar verder niet heel erg bijzonder en na strawberry shortcake als toetje hielt ik het weer voor gezien en heb lekker in bed een filmpje gekeken als een goede afsluiter voor de week.

  • 27 Januari 2012 - 15:30

    Maja:

    Hee meid,
    Wat een pech familie heb jij toch getroffen... Ik zal het netjes houden ;), maar jij weet wel wat ik bedoel denk ik. Maar goed dat die kindjes jou hebben...
    Gelukkig heb je veel leuke vriendinnen met wie je kunt kletsen etc.
    Af en toe je hart luchten lijkt me in zulke situaties wel fijn.

    Hou je taai doordeweeks &party ze in tha weekends!!

    Xxx

  • 27 Januari 2012 - 15:35

    Naomi Den Ouden:

    hee meid!
    gelukkig valt het vergeleken met sommige families wel mee hoor.
    de moeder is zwanger en ik denk dat de hormonen heel erg mee spelen waardoor de sfeer hier soms best gespannen is maar wanneer ik alleen met de vader ben is het prima.
    het is wel jammer dat er soms geen bedankje vanaf kan en dat de tijd die ze extra vrij zijn niet met hun kinderen door brengen maar misschien is dat ook wel weer een verschil tussen mij en hun.
    verder geniet ik nog steeds van ieder weekend het is en denk ik iedere vrijdag Thank God It's Friday! haha
    liefss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

naomi

“The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 49222

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 01 Oktober 2014

ROAD TRIP USA

08 Augustus 2011 - 31 Juli 2012

American Dreaming

Landen bezocht: