Beginning of a new Year - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu Beginning of a new Year - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu

Beginning of a new Year

Door: naomi

Blijf op de hoogte en volg naomi

23 Januari 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ondanks dat maandag Renee en Pete allebei vrij waren moest ik toch gewoon werken zodat hun zoals gewoonlijk weer konden uitslapen dit keer kwamen ze om 12 uur pas uit bed en naar beneden en net toen hun naar beneden kwamen stond ik op het punt om Matthew naar bed te brengen dat was dus alleen even snel een kus voor hem en naar bed. Omdat ze hierna wel Sarah overnamen vroeg ik maar of ik nog iets moest doen en dat als ze me nodig hadden me maar moesten roepen. Toen ze me rond half 5 nog niet hadden geroepen besloot ik naar AC & moore te gaan een winkel waar ik spullen kan halen voor mijn scrapbook. Eenmaal weer terug was het wachten op het eten en ik hoopte dat het snel zou zijn aangezien ik om 7 uur bij de ouders van Renee moest zijn omdat de moeder van Renee me zou helpen mijn tas te maken. Uiteindelijk aten we pas om half 8 dus was al niet al te blij. Tijdens het eten vroeg Renee aan Pete of hij volgend weekend op zaterdagavond iets te doen had en of ze anders naar een feest konden gaan waar ze voor waren uitgenodigd. Omdat Pete dat wel wilde werd mij even verteld dat ik volgende week zaterdag avond thuis moest zijn. Het werd niet eens gevraagd en helaas voor hun had ik al gepland dat ik dan ga snowboarden dus vertelde dat dat niet zou gaan aangezien ik dan in Pennsylvania zou zijn. Omdat ik snel weg moest naar haar ouders en klaar was ruimde ik mijn spullen op sorry hoor ik ga echt niet werken en zeker niet als het niet eens word gevraagd. Bij de ouders van Renee duurde het gelukkig niet lang en omdat Ulya er een straat bij vandaan woont besloot ik daar nog even langs te gaan. Na lekker wat gekletst te hebben ben ik bij thuiskomst lekker mijn bedje weer in gedoken.

De rest van de week was erg saai en veel hetzelfde als de rest van de dagen hier. Gelukkig wilde Christelle donderdag middag wel even langs komen dus dat was erg fijn. Ik wordt dat telkens alleen zijn best zat. Tegen half 4 was ze eindelijk bij mij omdat het erg druk was op de weg deed ze er langer over dan normaal. Dus de kinderen snel in de auto stoeltjes en op weg naar Dunkin Donuts voor koffie aangezien ik die thuis niet had. Het lijkt wel of ik de enige au pair ben hier de geen koffie lust haha! Toen ik net Renee wilde smsen dat ik niet thuis was maar met de kinderen bij Dunkin zat belde ze mij om te vragen waar ik was omdat ze met de kinderen weg wilde. Gelukkig kwam ze op haar weg langs dunkin donuts dus kwam ze de kinderen even ophalen en hoefde ik ze dus niet thuis af te zetten. Daarna nog eventjes met Christelle naar AC & Moore geweest en toen was het voor haar ook alweer tijd om terug naar huis te gaan omdat ze om 6 uur moest beginnen met werken. Toen ik thuis kwam was het lekker rustig in huis dus even lekker een muziekje op en aan mijn scrapbook gewerkt waarvan nu ook mijn dikkere boek niet meer dicht gaat.


Die zaterdag had ik samen met Anais en Michaela afgesproken bij de Quakerbridge Mall om vanuit daar in 1 auto door te gaan naar de Franklin malls in Pennsylvania ongeveer 40 minuutjes hier vandaan. De Mall was echt gigantische groot dan we bijna 8,5 uur lang aan het shoppen zijn geweest en dus ook aardig wat geld hebben gespendeerd. Omdat ik niet kon kiezen tussen twee tassen besloot ik ze allebei maar mee te nemen en aangezien we de volgende dag weer naar de mall zouden gaan kon ik er eentje terugbrengen. Uiteindelijk hoefde ik er geen terug te brengen toen ik de volgende dag via skype aan mama vroeg welke zou houden bleek dat zei de andere tas wilde haha. Weer terug van de mall zijn we bij een Diner wat gaan eten, het eten was erg lekker en zaten nog een tijdje na te kletsen toen er ineens heel brutaal door een medewerker werd gezegd dat het tijd was om naar bed te gaan. We hadden echt zoiets van pardon?!?! Dat bepalen we denk zelf wel en we waren echt niet de laatste daar binnen. Gelukkig waren we niet de enige die dit dachten en waren er nog een paar andere mensen die zeiden hier komen we nooit meer! Omdat het nog best vroeg was en we geen zin hadden allemaal weer terug naar huis te gaan zijn we uiteindelijk bij mij nog in de jacuzzi geweest, echt heerlijk!

De volgende dag hadden we een clustermeeting. Ik had erg veel zin om met de meiden te gaan schaatsen alleen had ik totaal geen zin om mijn local coördinator te zien. Eenmaal bij de schaatsbaan aangekomen ongeveer een half uur te laat vertelde Debbie dat als we wilden gaan schaatsen onze schaatsen konden gaan huren en als we dat niet wilde we bij haar konden blijven omdat ze niet ging schaatsen. Ondanks dat we allemaal wilde gaan schaatsen wilde vooral niemand bij Debbie blijven dus was het zo snel mogelijk naar de kassa om alles te halen schaatsen aan en weg haha. Ondanks dat het super lang geleden was dat ik had geschaatst ging het toch erg goed het is bijna als fietsen dat verleer je niet. Na ongeveer anderhalf uur geschaatst en gekletst te hebben besloten we met z’n allen naar een diner in de buurt te gaan om wat te eten. Was super gezellig zo met al die meiden en hebben meteen wat plannen gemaakt voor de komende tijd zo staat er nu een Mexicaans diner bij Emmaa op het programma en een weekendje stappen in NYC! Maar eerst lekker snowboarden volgend weekend en vooral hopen dat ik weer heel thuis kom!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

naomi

“The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 49224

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 01 Oktober 2014

ROAD TRIP USA

08 Augustus 2011 - 31 Juli 2012

American Dreaming

Landen bezocht: