The all nighter - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu The all nighter - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu

The all nighter

Door: naomi

Blijf op de hoogte en volg naomi

24 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Omdat het vandaag een speciale feestdag is, Columbus day was die bieb gesloten erg jammer want nu kom ik weer niet weg. Achteraf gezien maakte het niet uit omdat Sarah heel de ochtend sliep dus ik niet weg kon ook niet naar het park. Het was nog steeds heerlijk weer en wilde daar natuurlijk nog wel van profiteren dus besloot ik toen ze wakker werden naar het parc te gaan en Renee zou na haar werk daar dan ook naartoe komen. Toen renee kwam ging ik naar huis en ging zij met de kids nog wat boodschapjes doen want Sarah moet weer een nieuwe voeding ze blijkt ergens allergisch voor te zijn dus daar gaan we vanaf morgen mee beginnen.

Sarah blijft erg goed slapen in de ochtend al betekend dit dan wel helaas dat ze wakker is wanneer haar broer slaapt.. Niet zo leuk voor mij ik hoop maar dat ze snel haar schema weer verandert en lekker lang gaat slapen als Matthew ook slaapt. Vanavond weer naar school geweest voor het eerst heb ik nu 3 lessen achter elkaar geen toets wat een luxe! Toen ik thuis kwam waren Pete en Renee met het eten bezig en werd mij even heel snel tussen neus en lippen door verteld dat ik vanaf nu een keer in de week moet gaan koken ik was echt ontzettend pist dat het op die manier gezegd werd en dat terwijl ze mij nog steeds niet al mijn geld hebben gegeven.. En ik vroeg me toch best wel af hoe ze wilde dat ik aan de boodschappen kwam die ik nodig had ik moest het op het boodschappenlijstje schrijven en dan zouden hun het halen dus zo gezegd zo gedaan ben benieuwd of ze het halen en anders hebben ze gewoon lekker pech!

Het lijkt wel of het door de nieuwe voeding komt maar Sarah haar schema is helemaal van slag. Ze wilt niet meer slapen ook al is ze moe en de enige manier om haar te kalmeren is haar vast te houden en dan valt ze automatisch in slaap op mij en wanneer ik haar dan in haar bed probeer te leggen word ze wakker en begint meteen te huilen dus heb veel tijd in haar kamer, in de schommelstoel doorgebracht proberen haar toch in haar eigen bed in slaap te krijgen.

Vandaag ging het niet veel beter met onze kleine Miss dus heb ik haar maar lekker op mij laten slapen en de tv aangezet. Matthew vermaakt zichzelf gelukkig wel en vond het zelf niet zo heel erg was best moe had hoofdpijn en wilde gewoon naar bed aangezien we geen plaats meer hebben gevonden om te slapen voor van het weekend gaat het verschrikkelijk worden dus ga maar lekker op tijd naar bed. Toen Renee thuis kwam wilde ze even snel naar de Halloween store en Walmart gaan.. Omdat ik nog steeds een outfit nodig heb besloot ik mee te gaan! Bij walmart ben ik uiteindelijk geslaagd voor een leuke outfit die waarschijnlijk voor New York niet ordinair en sexy genoeg is maar voor ons nuchtere Nederlanders voldoet aan de standaard eisen voor carnaval. Toen we terug waren wachten tot het eten en lekker vroeg m'n bedje in!
Vandaag was er wel iets te doen in de bieb dus besloot er samen met de kids naartoe te gaan. Sarah lag nu wel lekker te slapen maar Renee had gezegd dat ik haar maar gewoon wakker moest maken dus zo gezegd zo gedaan. Het was erg druk bij de bieb dus Matthew had veel andere kindjes waar hij mee kon spelen en voor mij gaat de tijd dan ook een stuk sneller. Om 4 uur dacht ik even 2 uurtjes rust te hebben omdat Renee vroeg of ik rond bedtijd op Matthew wilde passen zodat hun voor een nieuwe auto konden kijken. Toen ze net thuis waren hoorde ik ze al praten over Sarah in haar autostoeltje zetten enz. Dus toen ik vroeg oh? Gaan jullie nu al? Werd er doodnormaal ja gezegd oke dacht toch echt dat jullie hadden gezegd rond bedtijd en je weet wat voor weekend ik heb pfff... toen ze weg gingen en Matthew bij mij moest blijven had je dat gezichtje moeten zien zoo zielig hij pakte elke keer zijn schoentjes en liep naar het hek dat hij ook weg wilde dus heb ik hem in de auto gezet en ben ik naar Ulya gereden en hebben we daar gespeeld uiteindelijk nog even de mall ingeweest en toen naar huis, lekker mijn bedje in! Morgen moet ik om 8.05 de trein al pakken.

Eenmaal in de trein had ik een goed plekje uitgekozen een bank die net te klein is voor 2 personen en precies genoeg voor mij en mijn tas :) en dus geen last van mensen die naast je willen zitten ik had dankzij mijn lieftallige broertje een paar films op mijn iPod kunnen zetten dus heb op de heenweg de geweldige film abduction gezien. De tijd ging dan ook lekker snel en iets na 10 uur zat ik in de les. Ik was iets later dus ben snel gaan zitten en hoopte dat de tijd erg snel zou gaan en nou dat was zo! Om 12 uur hadden we pauze en moesten we ons om tien voor drie melden in het museum waar we dan al een opdracht gedaan moesten hebben om de opdracht in te leveren.. Erg relaxed dus! Ook vroeg Gemma of ik haar roommate wilde zijn voor de bostontrip. De kamers bestaan uit 4 personen en ze waren al met z’n drieen maar wilde heel graag dat ik ook bij haar op de kamer ging. Het is alleen wel een mixed gender room nou heb ik daar zelf niet zoveel problemen mee aangezien ik die jongens al een keer gezien hebt. Een is homo en de andere moet volgens mij nog uit de kast komen haha dus dat komt wel goed.!

Na het museum zijn we met z'n 5 in een taxi gepropt naar time square gegaan om te shoppen bij forever 21 waar ik een leuk jurkje voor het stappen heb gehaald en een tas die ik echt niet kon weerstaan. Eenmaal buiten was er aardig wat commotie dus wij liepen naar de hekken om te kijken wat er aan de hand was toen we ons nog geen 3 min later wilde omdraaien en weg wilde gaan stonden we al helemaal ingesloten en vast tegen de hekken aan op de wall street protesten.. In het begin was het best even spannend toen de sfeer totaal omsloeg doordat politie met stokken en handboeien aan kwam gelopen en er door de menigte een hoop protest kwam maar daarna was het al snel weer goed na ongeveer 2 uur lang daar vast te hebben gestaan met 2 rijen dik politie voor ons konden we ons weg vervolgen om wat eten te gaan halen bij de mc donalds en ons daar op de wc even om te kleden voor de preparty die zich aan de overkant van de straat in het appartement van de promotor bevond. Het was echt super klein maar groot genoeg voor ons. Eenmaal bij de club aangekomen mochten we weer zo doorlopen kregen we weer een tafel en het belangrijkste natuurlijk de drank haha!

Echt een ongelofelijk geweldige avond hebben we gehad zeg! toen we tegen half 5 weer bij het appartement van de promoter aan kwamen om onze spullen te halen stelde een vriend van Gemma voor dat we bij hem konden slapen en hij ons de volgende dag wel naar school zou brengen. daar zeggen we dan geen nee tegen he, dus wij met z’n vieren op de achterbank naar Brooklyn eenmaal daar aangekomen bracht hij ons allemaal een deken en hebben we lekker een paar uurtjes op de bank kunnen slapen echt super! Toen ik uiteindelijk kwart over 9 wakker werd heb ik snel de andere meiden wakker gemaakt omdat onze les om 10 uur alweer begon. Toen we tegen kwart voor 10 eindelijk onderweg waren wisten we natuurlijk al dat we 10 uur niet meer gingen redden dus hebben eerst nog op ons gemakje bij de Burger King ontbeten. Omdat we toch even een powernap hadden kunnen doen viel het gelukkig met de vermoeidheid nog wel mee maar toen we de laatste 2,5 uur van de les een film gingen kijken had ik en de helft van de klas aardig moeite om wakker te blijven en het duurde ook niet lang voordat ik ook echt in slaap was gevallen. Toen de juffrouw plotseling de dvd op pauze zette schrok iedereen wakker, haha! Maar ze zei er niks van dat we lagen te slapen ze wilde alleen iets uitleggen over de film dus zodra de film weer begon zag je alle hoofdjes alweer naar beneden gaan. Weltruste!!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

naomi

“The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 49231

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 01 Oktober 2014

ROAD TRIP USA

08 Augustus 2011 - 31 Juli 2012

American Dreaming

Landen bezocht: