First week at my new Home. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu First week at my new Home. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu

First week at my new Home.

Door: naomi

Blijf op de hoogte en volg naomi

18 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste werkdag in het huis waar ik de rest van het jaar zal gaan wonen. Dit betekende omdat de audi nog steeds bij de garage is dat ik hier binnen vast zat. Dus helaas geen bieb vandaag en het weer was echt ineens helemaal omgeslagen! Het was ijs en ijskoud! Dus nee ook geen weer om naar buiten te gaan.. Gelukkig had matthew het erg druk met zijn 'nieuwe' speelgoed dus hoefde hem niet echt te entertainen. Het is zo fijn dat ik een kamer op de benedenverdieping heb want nu kan ik gewoon lekker naar mijn eigen kamer en mijn eigen ding doen als de kids op bed liggen.. En aangezien ik deze week weer twee toetsen heb kan ik de tijd dat ze allebei liggen te slapen goed gebruiken om te leren helaas heb ik het idee dat de kids dat ook door hebben en dan besluiten om niet te slapen... Thanks Sarah, altijd makkelijk om een zondebok te hebben voor een slecht punt haha..
Vanavond ben ik met Renee mee geweest om wat boodschapjes te halen en heb gelijk een aantal foto's uitgeprint om op mijn prikbord te hangen en natuurlijk voor mijn scrapboek dus daar gaan we eerst maar aan beginnen!

Omdat ik volgend weekend heel het weekend les heb in NYC en daar ook wat huiswerk aan vast zit ben ik daar vandaag alvast maar mee begonnen ook heb ik weer even een scrapbookpage afgemaakt en mijn geprobeerd te leren voor mijn eerste Spaanse toets van deze week. Ook vandaag besloot Sarah niet om een flinke tijd te slapen wanneer haar broer lag te slapen maar gelukkig heb ik toch flink wat kunnen doen helaas lukte Spaans helaas niet zo goed..
Toen ik s' avonds in de les zat vertelde ze eerst wat er in de toets zou komen om vervolgens het huiswerk na te kijken waarin ik dus tijd was om de hele brief te schrijven en dus de toets. Omdat we deze keer het boek er 5 minuten bij mochten houden had ik genoeg tijd om alles over te schrijven alleen net niet genoeg tijd meer voor de afsluiten die zal wel een B worden at least I hope.

Ook vandaag ben ik zodra de kids op bed lagen meteen aan mijn huiswerk begonnen niet omdat ik het zo leuk vind maar vooral omdat ik er dan vanaf ben,. Het is hier nog steeds ijskoud en internet knikkert er telkens uit dus moet me toch ergens mee zien te vermaken. En morgen heb ik weer een toets Spaans dus wil daar natuurlijk ook wel een goed punt voor halen.

Het weer begint weer erg lekker te worden maar in de ochtend was het nog erg fris dus besloot de kids mee te nemen naar de mall hier in de buurt matthew kon lekker rondrennen en ik natuurlijk in my new favorite store forever 21 rondkijken. Verder was het ook vandaag weer veeel werken aan mijn huiswerk en leren pff kan niet wachten tot ik klaar ben begin december aangezien ik er niet veel aan heb.. De boston klas heb ik alleen maar gekozen omdat we een weekend naar boston gaan het maar 3 dagen les is 4,5 wat credits opleverd in NYC is en goedkoop.. En ook volgend weekend gaan we er een leuk weekend van maken we gaan met een groep meiden stappen in NYC en willen een kamer huren om de overgebleven uurtjes een powernap te doen.. Nu hopen dat het lukt om voor een leuk prijsje iets te huren. De test spaans ging opzich we'll redelijk minimaal een C en een voldoende dus nu gelukkig weer een week toetsvrij! En voor mijn toets van afgelopen dinsdag had ik een A- dus weer goed voor elkaar J.

Vandaag zijn we al vroeg vertrokken naar het park! Helaas was er niemand anders dus saai voor mij toen uiteindelijk een man op een maaier mij verzocht naar een ander speeltuintje te gaan omdat hij wilde maaien besloot ik daar nog even een kijkje te nemen en wat een geweldige plaats was dat zeg! Onwijs veel andere kindjes en Matthew was alleen maar aan het rondrennen bij thuis komst was het voor allebei alweer tijd om te gaan slapen dus kon ik al mijn series weer even inhalen en lekker op tijd naar bed.

Vandaag ga ik samen met Ulya naar Six Flags.. Voordat we uiteindelijk in de auto zaten was er een hoop geregel maar toen het uiteindelijk zover was hadden we er super veel zin in.. Al had het niet veel gescheeld of we waren er bijna niet gekomen... Ik reed op de linker rijbaan toen opeens een auto die naar mijn kant kwam en als ik niet had getoeterd en was uitgeweken had het waarschijnlijk niet zo goed afgelopen...

Eenmaal bij het park aangekomen hoefde we niet lang te wachten voor we binnen waren alleen toen we mijn Season pass wilde ophalen stond er een mega lange rij en besloten later terug te gaan en eerst maar in de rollercoaster te gaan toen we in de rij wilden gaan staan werden we door de beveiliging terug gestuurd omdat we onze spullen eerst in een kluisje moesten doen waar je 1 dollar voor moest betalen en zodra je hem weer opendoet er opnieuw 1 dollar in moet doen.. Omdat Ulya haar dure fotocamera bij had vond ze het geen goed idee dus besloten we verder te lopen rond te kijken en op zoek te gaan naar iets waar we onze spullen wel mee mochten nemen dit bleek echter bij de meeste niet zo te zijn zeker bij de rollercoasters dus besloten onze spullen uiteindelijk wel in een kluisje te stoppen en in de rollercoaster te gaan.. Door de lange wachttijd zijn we er uiteindelijk maar in 2 gegaan maar heb o zo gelachen Ulya houdt totaal niet van achtbanen maar had haar kunnen overtuigen en de laatste ging minimaal 5 keer over z'n kop haha ik heb nog nooit iemand zo hard horen gillen en toen ik haar ineens Mommy hoorde gillen kwam ik echt niet meer bij! Geweldig!
Daarna hebben we lekker wat gegeten en weer in de rij gaan staan voor mijn Seasonpass ik kan nu dit en volgend jaar zo vaak gaan als ik wil naar 3 verschillende parken in New Jersey!! Yeah! Six flags great adventures en een waterpark en een dierentuin waar de dieren los lopen en waar je doorheen kan rijden :)

Aangezien het hier bijna halloween is hebben ze in six flags de fright fest heel het park is dan versierd en vanaf 6 uur lopen er mensen verkleed rond die je de stuipen op het lijf zouden moeten jagen.. Helaas was ik niet erg onder de indruk dus besloten we toch maar de betaalde attracties te proberen! Jemig wat waren die rijen lang zeg! Voor de eerste hebben we bijna anderhalf uur in de rij gestaan en erg eng was het niet we besloten hierna na de engste te gaan en toen we daar aankwamen stond er een rij die ongeveer nog 1,5 uur buiten de officiële rij liep.. Omdat ik niet op m'n mondje gevallen ben kreeg ik de jongens die voor ons stonden zo ver om ons te bellen zodra ze bij de ingang van de officiële rij stonden dus hoefden nog maar de helft te wachten.. Eenmaal in de rij bleken achter ons twee stelletjes te staan die wat ouder waren dan ons maar waarvan die vrouw zooo bang was terwijl we nog niet eens binnen waren! Eenmaal binnen heb ik dus ook niks van de attractie gezien maar heb gierend en brullend achter hun aangelopen.. Echt zo hard gelachen heb ik in tijden niet gedaan! Eenmaal buiten dacht ze dat het over was totdat daar 2 mannen op handen en voeten kwamen aanlopen en ik op de grond zakte van het lachen en zij zich achter mij verschool hahaha! En die man nog tegen mij zeggen: having fun?? En ik hell yeah!!

Eenmaal uit het park was daar onze volgende attractie het van de parkeerplaats afkomen. Omdat ik al een heel stuk naar voren was gereden hoefde ik niet zo heel lang meer te wachten,, ja dat dacht ik ook heb uiteindelijk de motor maar uitgezet en toen ik het na 10minuten helemaal zat was besloot ik naar het begin van de rij te rijden en er aan de zijkant tussen te proppen and it worked! Na 5 minuten was ik buiten terwijl die auto voor mij in de andere rij nog niet verplaats was..
Sometimes you just have to be a bitch

Was erg gezellig dat Ulya bleef slapen alleen wat minder voor ons dat de kids al weer vroeg aan het gillen waren. Omdat we al zo vroeg wakker waren besloten we naar dunkin donuts te lopen voor ons ontbijt en vervolgens voor een Halloween Costume te gaan kijken onderweg was een politieagent zo aardig het verkeer even stil te leggen zodat wij over konden steken en damn!! Wat een hottie en nee ook al was het weer nog zo lekker denk dat die zweetdruppeltjes toch van hem kwamen :p

Eenmaal terug thuis de kussens van de ligbedden gepakt, benen in het zwembad muziek installatie buiten aan en bakken met die banaan echt heerlijk het leek wel of ik op vakantie was zo lekker!

Toen Kay ons op kwam halen zijn we wat bij de mac gaan eten en daarna even gaan shoppen en heb nog nooit eerder in mijn leven zulke goedkopen schoenen gekocht die zo leuk waren! Halve laarsjes van $7,45 wat €5,40 is dus daar kende nie voor sukkele eehj!.

Dat was weer een gezellig en gelukkig rustig weekendje volgende week heb ik heel het weekend school en gaan we met een groep stappen en hopelijk vinden we een plek om te slapen voor tussen het stappen en school in ander word het een all nighter dus gewoon gelijk door naar school! Auw! We zullen zien wat het gaat worden!

  • 19 Oktober 2011 - 00:27

    :

    woehoee the all-nighterrrrrr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

naomi

“The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 49230

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 01 Oktober 2014

ROAD TRIP USA

08 Augustus 2011 - 31 Juli 2012

American Dreaming

Landen bezocht: