Halloween - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu Halloween - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu

Halloween

Door: naomi

Blijf op de hoogte en volg naomi

08 November 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Maandag zoals gewoonlijk weer naar de bieb geweest.. Omdat er iets was met de grote zaal waar we normaal altijd inzitten gingen we vandaag naar een kleinere zaal en het leek wel als of dat voor Matthew veel beter is. Normaal loopt hij altijd rond zit hij onder de tafel dit was de eerste keer dat hij echt met de klas mee deed en de mini opdrachtjes super goed uitvoerde!!
Toen we die avond de postbode zagen aankomen stonden ik en Matthew haar al op te wachten. Hij vindt het altijd erg leuk om de post te halen en nu kon hij het in ontvangst nemen dus dat was helemaal geweldig. Volgens internet zou mijn pakketje dat mama heeft opgestuurd er nog steeds niet zijn dus ik zei tegen Matthew ‘say where is my package’ wat ze toevallig hoorde dus ze zei o die staat in de auto was te zwaar om nu mee te nemen ik geef hem zo af. Dus ik al helemaal verbaast jemig wat duurde die laatste minuutjes wachten lang zeg! zeker omdat ik niet helemaal wist of die wel van mij was ja of nee.. maar ik zag toen ze het pakketje pakte het logo van de AH al dus ik helemaal blij. Eenmaal binnen duurde het dus ook niet lang voordat ik alles geopend had inclusief mijn cadeautje van Corine Gertjan en Anouk! Heel erg bedankt vind het echt super leuk!

woensdag tegen 4 uur moest ik de kinderen afzetten bij de little gym voor trick or treat. Uiteindelijk bleek dat ik ze ook weer op moest komen halen dus ik kon kiezen of wachten tot ze weer naar huis willen of naar huis en misschien tien minuten later weer terug en mijn benzine kwijt zijn. De keuze was dan al snel gemaakt ik bleef. Tegen 6 uur was ik weer thuis fijn.. mijn vrije middag daar had ik in ieder geval al niks meer aan en om mijn loopschoenen die mama had opgestuurd te gaan gebruiken nja daar was het al best donker voor en aangezien ik hier de buurt nog niet ken niet zo’n goed idee. Dat wordt dus een avondje bank/bed hangen dus.

Jaja het was weer zover we hadden weer een toets vandaag en heb mezelf echt moeten dwingen om te gaan leren best moeilijk als je het concentratiegehalte van een mier hebt en de kids maar even liggen te slapen.. Gelukkig was het me toch aardig gelukt om wat dingen te leren maar was er nog lang niet om 4 uur komt Renee altijd thuis dus zou ik nog een uur extra hebben om te leren helaas kwam Renee vandaag zonder van te voren iets te laten weten pas om half 5 thuis thnx! Laat de volgende keer even iets weten.. Toen ik uiteindelijk de toets had viel die best wel mee en was het redelijk te doen hoop dat ik het zo vol hou en die B+ die ik nu sta kan behouden..
We zullen het zien volgende week.

Vrijdag ben ik even met de kids naar target en walmart geweest om te kijken voor boots en T-shirts met lange mouwen omdat het van het weekend een beetje zou gaan sneeuwen en het erg koud zou worden. Helaas niks gevonden dus moet ik morgen voor ik naar de city ga nog eventjes de stad in want vanavond kan ik niet weg Renee en Pete willen naar een Halloween party dus moet ik thuis blijven.. Heb lekker een badje genomen en ben lekker op tijd mijn bedje in gegaan morgen als Matthew naar de little gym gaat kan ik even uitslapen en dan even snel shoppen en dan de trein en metro pakken zodat Gemma me kan ophalen..

Volgens mij hadden Pete en Renee geen zin om naar de little gym te gaan vandaag want tegen de tijd dat ze altijd weg zijn hoorde ik Matthew nog steeds gillen, uiteindelijk mijn oordoppen in gedaan maar die hebben niet echt gewerkt.. Dus maar aangekleed en richting de stad gegaan tegen half1 zag ik dat Gemma mij had gebeld en toen ik haar terug belde zei ze dat het zo hard sneeuwde dat ze me niet meer op kon pikken ik was zo opgegaan in het shoppen dat ik helemaal niet door had dat het echt door was gaan sneeuwen. Helaas betekende dat nu wel geen Halloween party voor mij eenmaal thuis zijn er nog aardig wat belletjes en plannetjes geweest maar uiteindelijk hoefde Gemma niet meer te werken kon ze eerder in de stad komen en konden we elkaar op central station meeten.. Na een lange ongemakkelijke reis in de trein (zit je daar als meisje met overal jongens om je heen waarvan er aan aantal gedronken hebben en er eentje me de hele tijd aan zit te kijken), damn waar ben ik aan begonnen. eenmaal aangekomen op penn station moest ik nog naar central station ik wilde eerst een stukje gaan lopen maar besloot dat het toch niet zo'n goed idee was om alleen en met dit weer door de stad te lopen dus heb de eerste de beste taxi gepakt wat hier in NYC niet altijd wil betekenen dat je daar veiliger ben dan op de staat.. Bellen tijdens het rijden overal snel tussen en hard rijden in zo'n drukke stad... Niet echt slim.. Eenmaal bij grand central moest ik wachten op Gemma en haar vrienden, niet heel erg want dat gebouw is echt super mooi! toen ze eenmaal waren aangekomen hadden we de metro richting Soho gepakt aangezien daar de club was waar we kaarten voor hadden. Net als alle andere keren hadden we ook nu weer een promotor maar omdat er zoveel mensen waren dit weekend hadden we onze tickets zodat we zelf naar binnen konden. Uiteindelijk kwamen onze promotors pas om half 2 en waren wij best wel pist.. dat betekende namelijk tot die tijd geen eigen tafel en geen drankjes en toen ze er eenmaal waren hadden we maar 1 fles voor bijna 20 man. Volgende keer gaan we in ieder geval met een andere promotor. Tegen half 5 zijn we de club uitgegaan en hebben de metro naar penn station gepakt waar we bij mac donalds hebben gewacht op mijn trein. Vond het echt zo lief dat ze met mij mee kwamen om te wachten aangezien hun trein van central station vertrekt.

Om 6:13 vertrok de trein terug naar huis omdat ik de laatste stop voor de eindhalte eruit moet had ik dus nog 1 uur en 15 minuten in de trein ik besloot lekker mijn oogjes dicht te doen en werd twee haltes voor mijn halte weer wakker super! Ik hoopte alleen dat Renee en Pete mijn smsje hadden gekregen dat ik om half 8 aan zou komen helaas was mijn batterij ver leeg dus kon hem alleen aanzetten om snel iets te versturen.. Toen ik voor het station stond zag ik niemand staan, ik heb ongeveer 5 minuten moeten wachten voor Pete kwam maar het voelde als een kwartier ik had alleen maar een dun vestje en een colbertje aan en het vriesde... Eenmaal thuis lekker mijn warme bed in gedoken omdat ik niet kon slapen heb ik eerst nog de foto's geupload en nog even met mama geskyped uiteindelijk ben ik toch in slaap gevallen al was het niet voor lang tegen 1 uur kwamen 4 collega’s van Renee langs en was het dus drukke boel in huis. Heb een tijdje bij hun rond gehangen en heb daarna lekker een filmpje op bed gekeken en ben lekker vroeg naar bed gegaan! Morgen is het echt Halloween en volgend weekend heb ik een trip naar boston en die week erna washington DC en NYC genoeg te doen dus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

naomi

“The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 49239

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 01 Oktober 2014

ROAD TRIP USA

08 Augustus 2011 - 31 Juli 2012

American Dreaming

Landen bezocht: