Pennsylvania: Yes, I do - Reisverslag uit Princeton Junction, Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu Pennsylvania: Yes, I do - Reisverslag uit Princeton Junction, Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu

Pennsylvania: Yes, I do

Door: naomi

Blijf op de hoogte en volg naomi

06 September 2011 | Verenigde Staten, Princeton Junction

Donderdag was het alweer tijd voor mijn 2 les Spaans op het college. Ik had echt geen zin om te gaan aangezien de eerste les best tegenviel. Ik wilde heel graag Spaans leren maar toen ik me aanmelden had ik er niet bij stil gestaan dat de lessen in het Engels waren natuurlijk, dus ik moest alles van het Spaans naar Engels naar Nederlands vertalen. Ook mijn klasgenoten waren erg oud dus totaal geen andere meiden ofzo waar ik mee zou kunnen opschieten.. Maar wat moet, dat moet! dus met volle tegenzin ging ik naar school.
Omdat ik nog steeds geen boek had (kost 200 dollar?!!? Die mensen sporen niet) mocht ik er gelukkig voor deze les eentje lenen. De les ging al veel beter en was voorbij voor Ik er erg in had. Dinsdag mijn eerste toets die meetelt voor het eindcijfer Spannend!!

Vrijdag rond 6 uur vertrokken we naar state college in pennsylvania om na ongeveer 4,5 uur daar aan te komen. Renee's ouders hadden daar voor het weekend een huis gehuurd dus we konden niet veel later lekker gaan slapen.. Het is best gek om In het huis van andere mensen te zijn waar ze normaal gewoon altijd wonen!
De volgende ochtend besloot onze vriend de haan van de buren al vroeg dat het tijd was om op te staan! Ja dacht het ook ;) echt niet! dus heb me nog lekker een paar keer omgedraaid. Zoals ze hier vaak doen heb je hier de dag voor de bruiloft een rehearsal en een rehearsal dinner net als de bruiloft zou dat om 4 uur s'middags zijn dus tot die tijd heb ik lekker m'n eigen ding kunnen doen en aan m'n scrapbook gewerkt. En om half 4 vertrokken we richting de plek van de bruiloft. De rehearsal zelf was erg saai en de plek zag er nou niet bepaald uit als een plek waar morgen een bruiloft gehouden gaat worden.. Morgen word verder alles aangekleed met bloemen dus hopelijk word het dan wel erg mooi. De rehearsal dinner werd gegeven in een restaurant midden op de rand van de berg het uitzicht was echt prachtig!

De dag van de bruiloft was niet veel anders dan de dag ervoor! Eerst lekker uitslapen om daarna op m'n gemak me aan te kleden enz. De bruiloft zelf was erg mooi! De plek was aangekleed en prachtig, het feest gaven ze in een schuur die er aan de buitenkant erg vervallen uit zag, maar de afgelopen weken hebben ze aan de binnenkant veel werk verricht het was prachtig met een geweldige sfeer en wanneer je naar buiten liep had je uitzicht op alle bergen er omheen geen wonder dat ze dit the happy vally noemen!

Gelukkig hoefde ik vandaag niet om 7 uur al naast m'n bed te staan en dat was maar goed ook! Aangezien het neefje van Renee zaterdag twilight 1 wilde kijken en gisteren was hij van mening dat we na de bruiloft de 2e moesten kijken en toen die om 1 uur s'nachts afgelopen was moest nummer 3 de dvd speler in,. Haha daar zeg ik geen nee tegen alleen dat ik pas om 3 uur in m'n bed lag was een beetje pijnlijk! Maar gelukkig kon ik in de auto naar huis slapen heerlijk..
Omdat we op onze roadtrip iedere keer de macdonald's waren mis gereden kwam Renee gister thuis met mc donalds als avondeten! Jeej! Haha nu maar snel leren voor mijn eerste toets morgen hopen op een goed cijfer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Princeton Junction

naomi

“The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 49202

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 01 Oktober 2014

ROAD TRIP USA

08 Augustus 2011 - 31 Juli 2012

American Dreaming

Landen bezocht: