Spanish, Cars, Movies and Crazy Family's - Reisverslag uit Princeton Junction, Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu Spanish, Cars, Movies and Crazy Family's - Reisverslag uit Princeton Junction, Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu

Spanish, Cars, Movies and Crazy Family's

Door: naomi

Blijf op de hoogte en volg naomi

16 September 2011 | Verenigde Staten, Princeton Junction

Dat goede cijfer voor Spaans was makkelijker dan gedacht nadat ik heel hard geleerd had voor mijn toets (zoals ik altijd doe natuurlijk) kwam ik op school erachter dat ze met een written test geen toets bedoelen met vragen en antwoorden maar dat je bijv. Een brief moet schrijven. Tja daar zit je dan met je goede gedrag geleerd te hebben, moet je een brief gaan schrijven.. En vervolgens mag je je boek er nog bij houden ook! Was maar goed ook want om heel eerlijk te zijn snap ik geen woord van wat onze lerares zegt, laat staan dat ik een brief kan schrijven.. Uiteindelijk is het me wel gelukt iets in elkaar te zetten nu maar hopen op een fatsoenlijk punt! Ter info dit was nog maar les 5 en donderdag hebben we weer een toets en dan wel over het eerste hoofdstuk, pff dat gaat veel te snel!

Woensdag sms’te een andere au pair Cathrin een meisje uit Duitsland of ik zin had om s' avonds mee te gaan naar de bios en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen.. Ze zou me om 6 uur komen halen omdat ik 'geen' auto had.. De auto waar ik altijd mee rij was nog in Pennsylvania met de ouders van Renee, dus hadden ze de Audi voor mij achter gelaten. Op de een of andere manier mag die Audi mij niet en ik die Audi niet! Vorige week per ongeluk de handrem eraf vergeten te halen zodat de achterbanden beetje aan het roken was, gisteren reed ik naar school begint er ineens een raar lampje te branden en de auto lekt aan alle kanten en ojaa die lampen zijn zo slecht dat ik amper iets zie aangezien de wegen hier super verlicht zijn en ik hier de weg ook echt al heel goed ken, Not! Dus rijden met die auto vermijd ik liever.. Omdat we pas laat terug waren van het bootschappen doen heb ik in ongeveer 15 minuutjes een hele maaltijd gekookt en naar binnen gewerkt,. Het was snel maar wel lekker. Niet veel later vertrokken we naar de bios. Wat je zou verwachten van een Amerikaanse bioscoop is dat het mega is, de schermen het geluid maar dat viel best tegen. Zelfs de schermen bij ons zijn nog groter ben benieuwd of het alleen hier is of dat hier de standaard . De film (Colombiana) zelf was wel leuk sommige stukjes waren erg langdradig maar wel goed.

Donderdag dus wel de toets waarvan ik dus dacht dat we hem afgelopen dinsdag al hadden.. Het ging op zich wel redelijk maar aangezien ik geen idee heb hoe de punten telling gaat hier tast ik volledig in het donker. We zullen het volgende week wel horen!

Vandaag zou ik met Stacey (meisje uit Zuid-Afrika die in NYC woont) afspreken wanneer ik de trein naar haar zou pakken en we elkaar eindelijk weer konden zien.. Helaas had ze slecht nieuws de kids hadden luis dus haar hostmom wilde niet dat ik kwam om te verkomen dat ik het dan misschien ook zou krijgen. We baalde allebei heel erg, Vooral omdat we zondag naar de opening van het 9/11 memorial wilden gaan! Dus nu gaan we het volgend weekend weer proberen driemaal is scheepsrecht toch?

Gelukkig hoefde ik niet heel het weekend sip op de bank te gaan zitten want werd op zaterdagochtend al gesmst of ik al plannen had uiteindelijk zijn we met 6 au pairs wat gaan eten en weer naar de film geweest en meteen plannen gemaakt voor zondag. We gaan dan bij Mod,Kay en Ulya ons lekker optutten en in de tuin foto's maken hoop dat ze mooi worden.

Hieronder aantal foto's van het resultaat! Zitten wel paar mooie tussen was ook erg gezellig! En best leuk om zo eens door iemand opgemaakt te worden en je haar helemaal gedaan word. Haha

Leuk weetje: Mod,Kay en Ulya wonen echt alle drie bij 1 gezin.. Mod gaat volgende maand dus dan hebben ze nog twee au pairs zoals ze dat normaal ook altijd hebben alleen is de leeftijd van de kinderen 11/15/19... En nee de kinderen zijn niet anders dan normaal alleen de ouders sporen niet! Haha

  • 19 September 2011 - 13:39

    Leonie Van Ginneken:

    Hoi Naomi,

    Hier weer een berichtje van je oud(e) wiskundelerares.
    Ik vind het leuk te lezen wat je allemaal meemaakt in dat verre Amerika!
    Op school gaat alles z'n gangetje.
    Vandaag zijn de niet-meer-gebruikte kluisjes leeg gemaakt. Had jij nog spullen in je kluisje liggen?

    Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Princeton Junction

naomi

“The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 49247

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 01 Oktober 2014

ROAD TRIP USA

08 Augustus 2011 - 31 Juli 2012

American Dreaming

Landen bezocht: