Goodnight Irene - Reisverslag uit Princeton Junction, Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu Goodnight Irene - Reisverslag uit Princeton Junction, Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu

Goodnight Irene

Door: naomi

Blijf op de hoogte en volg naomi

01 September 2011 | Verenigde Staten, Princeton Junction

Nu begrijp ik eindelijk waar de term de stilte voor de storm vandaan komt! Vandaag was het echt een super mooie en warme dag waarbij je je de voorspellingen van de orkaan haast niet voor kan stellen. Na het werk had ik met de two thai girls en Cathrin afgesproken we zouden eerst gaan zwemmen daarna de thaise curry eten en een filmpje kijken in de thuis bioscoop. Het water was super koud maar wanneer je er eenmaal in was echt heerlijk.. De curry was zoals ze me van te voren al gewaarschuwd hadden erg heet dus na een klein kommetje had ik al genoeg haha.. Is we'll even anders dan de patatjes met die ik gewent ben! Daarna zouden we een film gaan kijken in de thuisbioscoop die dus echt zo is als in mtv cribs enzo! Lekkere bioscoopstoelen die je helemaal uit kan klappen zodat je bijna ligt, heerlijk!

Terwijl iedereen zich voorbereid op orkaan Irene en we under state of emerency zijn word er geadviseerd s'middags niet meer de weg op te gaan als het niet hoeft. Maar Cathrin en ik moesten shoppen we hadden geen keus. Omdat ik een hoge auto en wat meer rijervaring had dan haar besloten we dat ik haar zou komen ophalen en dan naar een mall zouden rijden die hier ongeveer 30 minuten hier vandaan was. We zijn optijd weer terug gegaan aangezien de voorspellingen steeds slechter werden die avond was het wachten wat de storm ons zou brengen, het zou hier pas echt erg worden s'nachts.. Stiekem vond ik het wel erg spannend worden toen we om 11 uur tijdens het tv kijken onderbroken werden door een tornado warning! Als het zich zou ontwikkelen tot een tornado zou het ongeveer 1 mile hiervandaan zijn.. Gelukkig kwam er na deze waarschuwing geen meer en werd ik na een uur toch wel heel erg moe. Tijd om naar bed te gaan! Toen ik de volgende dag om 8 uur wakker werd en naar buiten keek was het erg teleurstellend had gehoopt op wat ravage maar helaas niets wat deed lijken op iets wat de orkaan had achter gelaten.. Toen ik er beneden achter kwam dat ik door het ergste heen had geslapen en dat we geen tv en internet meer hadden.. De rest van de dag heb ik wat aan m'n scapbook gewerkt. Ben uiteindelijk met Renee's vader op pad geweest omdat ik wat echt spannende dingen wilde zien we zijn uiteindelijk op route 1 belandt waar we een paar illegale foto's hebben gemaakt, we moesten spookrijden om er te komen en waren net op tijd weg voor de politie, haha.. Die avond Twilight gekeken maar helaas niet af, voelde me zo beroerd dat ik vroeg naar bed ben gegaan.

De volgende dag voelde ik me nog steeds niet erg lekker dus gelukkig hebben de ouders van Renee wat meegeholpen met de kids.. Die avond zijn ik en Renee op pad gegaan voor wat schoenen want had er nog geen voor de bruiloft en natuurlijk zal het mij niet gebeuren dat ik er geen vind, haha..

Vandaag waren de kids ons goed gezind, ze lieten ons lekker uitslapen dus begon m'n echte werkdag ook wat later. Dus toen het ontbijt eenmaal voorbij was, was het al snel tijd voor Sarah's dutje en besloot ondertussen Matthew in bad te doen de tijd vloog voorbij en het was snel alweer tijd voor mijn eerste les op een Amerikaanse College! Ik ben maar extra vroeg vertrokken omdat ik nog een student ID nodig had, die heb ik dus even laten maken.. Waarom zijn al die foto's toch altijd zo lelijk??? Of ligt het aan mij haha..

Jaja het was zover vandaag heb ik mijn social security kaart aangevraagd omdat dit in een niet zo veilige buurt was zou ik samen met Renee gaan en haar ouders op de kindjes passen.. Dat is op zich al niet verkeerd en zeker niet als je dan daarna getrakteerd wordt op een pedicure onder werktijd toen ik terug kwam hoefde ik nog niet te gaan werken we zouden even langs die bieb gaan en daarna wat informatie vragen bij wat banken omdat ik een Amerikaanse bankrekening moet openen.. Weet je wat het hier kost om geld over te maken naar een internationale bankrekening ongeacht het bedrag....... 45 dollar!! Dat is toch absurt?? Vanavond vroeg naar bed! Morgen begint voor Renee haar werk weer en ik heb niet echt weekend aangezien we dit weekend weg gaan voor de bruiloft van Renee's broer,. Ze hebben met de hele familie een grote boerderij gehuurd dus ben benieuwd hoe het gaat zijn, maar zal vast wel leuk worden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Princeton Junction

naomi

“The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 49239

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 01 Oktober 2014

ROAD TRIP USA

08 Augustus 2011 - 31 Juli 2012

American Dreaming

Landen bezocht: