Not a teenager anymore! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu Not a teenager anymore! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu

Not a teenager anymore!

Door: naomi

Blijf op de hoogte en volg naomi

15 December 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

vandaag het begin van mijn birthdayweekend in Amerika. vanavond zou ik het samen met Anais vieren en
Gelukkig hadden we al snel iemand anders gevonden die heel erg graag met ons mee zou willen dus het probleem van het kaartje van Stacey was al snel opgelost. Om half 4 de trein gepakt naar New York City om eventjes bij Forever 21 te kijken voor een panty uiteindelijk na heel wat telefoontjes en moeilijk gedoe met de meiden om 8 uur afgesproken bij de stripclub. Malin zou ik al eerder zien en daar samen wat mee gaan eten. Toen wij vervolgens om kwart over 8 bij de HunkOMania aankwamen waren de andere meiden er ook nog niet.. na heel lang in de kou buiten op hun wachten mochten we van de man bij de ingang toch alvast naar binnen en dat was maar goed ook want het duurde nog even voordat uiteindelijk de andere meiden er ook waren. Eenmaal binnen kwamen we ineens tot een verassing te staan dat je minimaal voor 20 dollar (2 drankjes) moest drinken en je niet naar binnen mocht tenzij je dat betaalde. Dit stond nergens op de website vermeld dus iedereen was best wel even pist zeker de meiden die later kwamen en sommige niet eens het geld daarvoor hadden. Best gemeen van de plaats ook want je krijgt dat pas nadat je de tickets gekocht heb te horen en je kan de tickets niet terug brengen. Dus heb 20 dollar moeten betalen voor 2 redbull omdat ik mijn normalen ID kaart had laten zien en dus niet mocht drinken. De show was best grappig het enige waar ik dus echt een hekel aan had is die mannen die naar je toe komen en je proberen over te halen een lapdance te nemen.. sorry jongens niets voor mij. Laat mij maar lekker met rust en ik kijk wel.

Toen de show afgelopen was zijn we in de auto gestapt op weg naar de club waar ik met nog een paar andere vrienden had afgesproken. Na een ontzettende leuke en gezellige avond te hebben gehad hebben Malin en ik de volgende dag de vroegste trein om 5 uur terug naar huis gepakt. Waarna we ongeveer tegen 7 uur weer lekker in mijn bedje lagen om er tot 3 uur niet meer uit te komen :). Malin werd om 4 uur opgehaald door haar hostfamily omdat ze naar onze clustermeeting ging waar ik niet zo heel erg veel zin in had. Dus even lekker gedoucht en taart gehaald want na de clustermeeting zouden alle meiden naar mij komen om mijn verjaardag te vieren met een stukje taart en natuurlijk de jacuzzi. Tegen 8 uur waren alle meiden er een kreeg ik een super leuk en onverwacht cadeautje een cadeaubon voor victoria secrets, dus ik kan weer lekker gaan shoppen.

Ondanks dat ik mijn verjaardag niet thuis heb kunnen vieren heb ik toch een onvergetelijke verjaardag gehad en het is nog niet afgelopen want morgen ben ik pas echt jarig =).

De volgende ochtend toen ik wakker werd ben ik eigenlijk niet echt gefeliciteerd en het enige wat er werd gezegd was tegen Matthew say happy birthday naomi en ging Renee al weer weg dus was best benieuwd hoe deze dag verder zou lopen, zou er nog iets gedaan worden aan mijn verjaardag?
omdat het vandaag mijn verjaardag was besloot ik dat ik wel heel de dag met mijn laptopje mocht zitten met de kids aangezien ik online wilde zijn op skype om even met papa, levi en ook mama te skypen. halverwege de dag werd er aangebeld en toen ik de deur open deed stond daar de postbode met een pakketje voor mij. het pakketje wat mama mij had gestuurd was precies vandaag binnen gekomen! zo toevallig en natuurlijk bij het openmaken zijn de nodige traantjes wel weer gevallen maar ben er super blij mee! na het uitpakken bedacht ik me ineens dat de andere post er misschien ook al was en toen ik de brievenbus open deed was daar inderdaad nog meer post met nog 2 andere enveloppen voor mij. de eerste was van ome piet en tante nel en de tweede was heel onverwachts van mijn vriendinnetje Daphne die stiekem mijn adres aan mijn broertje had gevraagd. ook bij het openmaken en lezen van deze kaartjes kreeg ik het weer even moeilijk en doet het je wel weer even aan thuis denken maar ben toch blij dat er mensen zijn die aan me denken en een kaartje sturen echt super lief!!
Toen Renee aan het einde van de dag thuiskwam ging ze een taart bakken voor mij en moest ik eventjes naar mijn kamer. ook mocht ik kiezen wat we gingen eten en koos voor Mac donalds aangezien ik thuis de amerikaanse mayo heb. Hierna werd er gezongen en mocht ik alle kaarsjes uitblazen en hierna volgde mijn cadeautje! ik had echt totaal geen idee wat ik zou moeten verwachten zeker omdat ik het voor mezelf al heel moeilijk zou vinden om een cadeautje te kopen. Samen met matthew heb ik het cadeautje uitgepakt en daar zat een mooi vest van Gap in. super lief en blij dat was wel een mooie afsluiter van mijn verjaardag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

naomi

“The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 49209

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 01 Oktober 2014

ROAD TRIP USA

08 Augustus 2011 - 31 Juli 2012

American Dreaming

Landen bezocht: