Did you know? - Reisverslag uit Princeton Junction, Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu Did you know? - Reisverslag uit Princeton Junction, Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu

Did you know?

Door: naomi

Blijf op de hoogte en volg naomi

23 September 2011 | Verenigde Staten, Princeton Junction

Weetjes:

· We iedere dag zo’n 10 kilometer gelopen hebben.
· Ons hotel per nacht zo’n 250 dollar koste.
· Ik je niet aanraad om bij de Tick Tock diner in NYC te gaan eten!
· Als het regent in Amerika het ook hard regent.
· Er een Holland tunnel is in NYC
· Je als je in NYC bent van Brooklyn naar Manhatten moet lopen over de Brooklyn bridge met zonsondergang!
· We zagen een poster hangen met de tekst: ‘If you know what the Dutch phrase ‘drie bier en een paar bitterballen’ means, your ready!
· De meeste Amerikanen the Netherlands pas kennen als je er Amsterdam bij zegt.
· Je als er een noodgeval is hier 911 moet bellen, dit tijdens de safty class ongeveer 150 keer verteld werd).
· Ze hier geen kant en klaar en verse aardappelschijfjes kennen.
· Boodschappen hier super duur zijn! Je geen zak chips onder de 3 dollar kan krijgen!
· Outlets stores hier niet altijd goedkoper zijn dan de normale winkels.
· Ze ook aardbevingen hebben aan de oost kust van Amerika.
· En wanneer dat gebeurd dan ook biggg news is! En er de hele dag over niks anders gepraat wordt en iedereen elkaar belt of ze het ook gevoelt hebben.
· Ze al een week van te voren praten over een orkaan die er aan komt.
· Mensen klagen als ze een dag zonder stroom zit terwijl duidelijk van te voren is aangegeven dat de kans groot was dat ze door de orkaan een week zonder stroom zouden zitten.
· Matthew zijn buik laat zijn als je vraagt ‘Where is your buik’.
· En eend zegt in plaats van Duck bij het aanwijzen ervan in een groot dierenboek.
· Je op mercer county college in 8 lessen Spaans al 4 toetsen heb. En dan beweren dat het voor beginners is.
· Ze heel veel verschillende tv zenders hebben en lange leven de on demand zender! Waar je van bijna elke serie wel een paar afleveringen kan vinden en een flink aantal films op staan.
· Je dus ook te veel leuke series hebt die je allemaal wilt volgen.
· Je hier vaak door een rood stoplicht rechts mag afslaan.
· Je heel gemakkelijk aan een fake-id komt en deze ook zeker moet gebruiken!
· Daphne naar New Jersey komt!
· Ik nu al niet kan wachten tot 18 november (de echte fans weten waar ik het over heb).

• 23 September 2011 - 02:34

Did you know.. dat ik heel blij ben dat we reunited worden JERSEEEEEY :D