It's a match - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van naomi ouden - WaarBenJij.nu It's a match - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van naomi ouden - WaarBenJij.nu

It's a match

Door: naomi

Blijf op de hoogte en volg naomi

18 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Het wachten op een gezin duurde niet heel erg lang. Binnen 1 week was ik in al in voorstel bij een familie uit Massachusetts met 3 kinderen. Toen ik het mailtje kreeg had ik het gelijk al het gevoel dat dit gezin me niet zou kiezen en 4 dagen gingen voorbij zonder iets te horen. Nog geen week later kreeg ik een mailtje van Renee Mcfall dat ze mijn file hadden gezien en graag verder met me wilden praten. Een paar uur later kreeg ik een mailtje van de organisatie met wat beknopte informatie over het gezin.

Host Family: McFall Family
Parent 1: Renee - Mother
Parent 2: Pete - Father
Area: Hamilton, NJ 08619
Children:
Matthew, M (Age 1)
Sarah, F (Age 0)

We maakten een afspraak om op donderdag om 4 uur te skypen. Ondertussen kreeg ik een mailtje met foto’s en een brief waarin stond wat ze leuk vonden om te doen en hoe het gezin was. Het gesprek was erg leuk en had meteen een heel goed gevoel bij het gezin. Omdat het van de organisatie uit verplicht is om eerst een 2e gesprek te hebben spraken we af om zaterdag weer te skypen. Het gesprek was erg fijn en ze na ongeveer een half uurtje gesproken te hebben lieten ze me weten dat ze mij uitgekozen hadden en ze mij graag wilden hebben als hun au pair. Na ons gesprek kreeg ik een mailtje met daarin: Pete and I are very excited to have you become a part of our family.

Dit mailtje was nog eens een extra bevestiging dat het helemaal goed gaat komen en dat het gezin super lief is. Over een paar dagen zal ik een mailtje krijgen over dat het officieel een match is en dan is het wachten op de officiële papieren zodat ik mijn visum en vertrek kan gaan regelen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

naomi

“The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 49223

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 01 Oktober 2014

ROAD TRIP USA

08 Augustus 2011 - 31 Juli 2012

American Dreaming

Landen bezocht: