Dag sinterklaasje and hello to santa - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu Dag sinterklaasje and hello to santa - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van naomi ouden - WaarBenJij.nu

Dag sinterklaasje and hello to santa

Door: naomi

Blijf op de hoogte en volg naomi

15 December 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sinterklaas is dit jaar helemaal aan mij voorbij gegaan. Op een zakje pepernoten na heb ik dit jaar ook niks gekregen terwijl ik toch heel lief ben geweest dit jaar… hmm moet toch maar eens een brief gaan schrijven aan de goed heilig man!. Verder heb ik dus nog helemaal niet het idee dat het december is. De huizen zijn hier al versierd in de kerstsfeer maar echt het gevoel hebben dat het al weer bijna kerst en oud en nieuw is, nee dat heb ik nog niet. Misschien komt dat als we hier van de week de kerstboom gaan optuigen hoop dat ik thuis ben en ook even mee kan helpen want ook voor mij is het al weer super lang geleden sinds dat ik een kerstboom heb opgetuigd.

Verder gaat hier de routine gewoon weer door. Boodschapjes doen, naar de bieb, kids naar bed en lekker mijn eigen ding doen. Vandaag ging de dag heel snel voorbij ondanks dat ik die ochtend pas hoorde dat ik die dag langer moest werken. Na het werken ben ik eventjes de loopband op geweest en daarna lekker een douche genomen in bed gekropen en een beetje tv gekeken, nog even een scrapbook pagina afgemaakt, gegeten en weer lekker naar bed. Met mijn scrapbook gaat het erg lekker mijn boek gaat nu al bijna niet dicht en zit hier nog niet eens 4 maanden ben benieuwd hoe het straks is als ik naar huis ga. Het is wel ontzettend leuk om te doen omdat het straks echt een boek is wat ik zelf heb gemaakt en waar mijn herinneringen in staan en wat ik straks als ik weer thuis ben met iedereen kan delen.

Dinsdag geprobeerd nog wat te leren voor Spaans maar dat is toch niet helemaal gelukt en ben uiteindelijk toch maar om 4 uur naar school gegaan om de toets inhalen die ik gemist had toen ik naar Washington DC was gegaan. Eenmaal in de school kwam ik een klasgenoot tegen die vroeg waar ik naartoe ging dus vertelde dat ik de extra toets ging maken ging hij even mee. De toets bleek veel moeilijker zijn dan ik had gedacht dus deed er best lang over omdat ik bijna ieder woord in het woordenboek moest opzoeken. Gelukkig is het hierna nog maar 1 les en dan de eindtoets. Hopen dat ik het haal.

Vandaag was het de hele dag regen, regen en nog eens regen. Omdat ik mijn schoenen die ik op black friday had gekocht toch wilde omruilen ben ik daar tegen half 11 met de kinderen naartoe gegaan. Nadat ik mijn schoenen had omgeruild zijn we naar de mall geweest die op de terugweg naar huis zat. Je kan daar Santa een handje geven en ermee op de foto gaan. Matthew is er nog niet helemaal op zijn gemak bij en voor hem is een high five al goed genoeg. Alleen dit keer tilde Santa hem op zijn schoot en bereiden ik me al voor dat Matthew helemaal overstuur zou raken maar vol verbazing vond hij het wel prima dus Sarah ook op schoot en zo hopen een leuke foto te maken. helaas vond Sarah het dit keer niet zo leuk dus ik nam haar over van de kerstman en ben er naast gaan zitten. De foto’s zijn best leuk geworden alleen is het jammer dat Sarah aan het huilen is. Omdat de foto’s best prijzig waren (goedkoopste was 2 voor 20 dollar) en je er perse 2 moest nemen besloot ik ze niet te nemen aangezien we volgende week nog een keertje gaan. Daarna zijn we even de speelgoed winkel ingegaan en heeft Matthew zijn eigen verjaardagscadeautje mogen uitkiezen. Toen ik thuis allebei de kindjes in bed had liggen zette ik mijn laptop aan en toen ik mijn mail opende had ik daar ineens de foto’s van Santa in staan! Dus nu heb ik ze als nog :)
Die avond lekker gekookt gebakken aardappeltjes, chili boontjes en een broodje hamburger hmmm! En morgen eten we het nog een keertje.

Vandaag weer lekker rustig aan gedaan en op de computer het een en ander zitten uitzoeken en natuurlijk de plannen voor het weekend gemaakt we wisten al wel wat we gingen doen maar nog niet waar en met wie allemaal precies vanavond was het weer naar school toe. Mijn laatste les op een American Collage volgende week mijn eindtoets en ben benieuwd of ik dan uiteindelijk ook geslaagd ben. We zullen het nog even moeten afwachten.

Vrijdag weer druk in de weer geweest met alles regelen voor het weekend. Ook heb ik de fotocollage afgemaakt voor de broer van mijn Hostmom die ik als kerstcadeautje aan hun ga geven. De collage bestaat uit allemaal foto’s van hun huwelijk die ik op 1 foto laat afdrukken dus tegen 4 uur ben ik samen met Sarah kerstinkopen gaan doen. Een cadeautje voor de kinderen van Renee’s broer kon ik niet vinden en dat is achteraf maar goed ook want dat was volgens Renee helemaal niet nodig. Dus heb alleen een fotolijstje gehaald voor de foto. Vervolgens naar Target om de foto te laten afdrukken helaas was ik het kaartje met de foto’s vergeten.. dom dom dom!! Dus terug naar huis en eerst maar wat eten maar aangezien niemand wilde of hoefde te eten besloot ik de restjes van de afgelopen twee dagen maar op te eten. Vervolgens met Anais het meisje dat van het weekend ook jarig is en waar ik samen mijn verjaardag mee vier de kaartjes voor iedereen gekocht die mee zou gaan naar de chippendale show.
Toen ik aan mijn vriendinnen liet weten dat ik de kaartjes gekocht had en waar en hoe laat we zouden meeten zei Stacey ineens dat ze niet mee ging en dat ze nooit van plan was om mee te gaan naar de strip club terwijl ze dit wel had gezegd en ook bij het event dat wij hadden aangemaakt op facebook hadden aangegeven. Ik was echt super boos! Want het ging wel over een kaartje van 28 dollar. Maar omdat ik terug naar de winkel moest om de foto af te drukken ben ik snel weg gegaan. Eenmaal bij target weer aangekomen lukte het niet om de foto op het goede formaat af te drukken dus ook daar was ik weer voor niets naartoe gegaan. Weer thuis keek ik weer op facebook en zag ik dus dat ik weer een berichtje had van Stacey waarin ze zei dat dit duidelijk een misverstand was geweest. Dus ik terug gestuurd; I guess so en dat ik het kaartje niet terug kon brengen.

Vervolgens ben ik maar lekker gaan slapen tot ik de volgende ochtend wakker werd gesmst met een 3 smsjes lange smsje van Stacey over het feit dat het een misverstand was en dat ze niet voor iets gaat betalen waar ze nooit naartoe wilde. Ik weer terug gestuurd dat ik nooit heb gezegd dat ze moest betalen.. na nog een paar boze smsjes te hebben gehad over het feit dat niet zei maar ik het verkeerd had en dat ik er niet van uit moest gaan dat ze mee zou gaan. Heb ik haar nummer verwijdert en haar maar lekker laten gaan. Mensen die hun verhaal veranderen en uiteindelijk iemand anders de schuld geven terwijl zei de enige is van bijna 50 meiden die het verkeerd begrepen heeft.. sorry hoor maar dan ben je bij mij toch aan het verkeerde adres.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

naomi

“The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 49200

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 01 Oktober 2014

ROAD TRIP USA

08 Augustus 2011 - 31 Juli 2012

American Dreaming

Landen bezocht: